Łukasz Jarzembowski
bogactwo, prywata, życie i twórczość ;-)

Lista skarg i wniosków 2009

Opublikowano dnia Wednesday, 7 January 2009 przez Łukasz Jarzembowski

Nowy Rok mamy już od ponad tygodnia, ale ja borykam się cały czas ze starymi problemami. Oto moja lista skarg i wniosków do różnych e-instytucji z którymi współpracuję, a które chyba nie do końca zdają sobie sprawę z prędkości, z jaką zła informacja…

…obiega internet :->

  1. Afilo.pl (i inne sieci reklamowe) – zadzwoniła do mnie miła Pani żeby zachęcić do promocji kilku kampanii w tej sieci. Przy okazji wyszło, że promuję kampanię, która jest już nieaktualna. Nie dostałem powiadomienia na e-mail, banner cały czas się wyświetlał, więc myślałem że wszystko jest OK. A to, że nie było OK, to podobno moja wina – bo z puli nie skorzystałem – żenada. Skoro zależy im na wydawcach (dzwonią na kom.), czy nie lepiej „dopiąć wszystko na ostatni guzik” i zablokować wyświetlanie nawet pojedynczych kampanii? To przecież tylko kilka linijek kodu!
  2. SuperHost.pl (i inne firmy sprzedające domeny) – od 1 stycznia 2009 NASK obniżył ceny odnowień domen, ale z krótkiego researchu który przeprowadziłem (m.in. superhost.pl, az.pl, nazwa.pl, home.pl) tylko OVH.pl zaktualizował swój cennik. Racja, dojcie klienta ile się da – może się nie zorientuje. Ja się jednak zorientowałem i powiadamiam w imię społecznej odpowiedzialnoci.
  3. PayPal.pl – miałem trochę USD na koncie i postanowiłem opłacić nimi świąteczne zakupy w Merlin.pl. Co z tego wyszło? Obciążono mi kartę kredytową, bo podobno salda w PLN nie miałem. Na stronie nie było żadnych informacji, że saldo ma być w PLN, a link do złożenia reklamacji na ich stronie nie działa – masakra!

Jeżeli Ty również masz jakieś zastrzeżenia do e-instytucji (nawet tych największych) nie wahaj się – umieść informację na swoim blogu, w serwisach typu dziennikarstwa obywatelskiego lub po prostu jako komentarz do tego wpisu. Niech molochy wiedzą, że w Internecie każdy ma głos – i niech walczą o każdego użytkownika, a nie siedzą w „strefie własnego komfortu”, bo „mają ich już tysiące, więc +/- jeden nic nie zmieni”. Internet jest przewrotny – przekonało się o tym już kilka dużych sklepów internetowych.

Jeżeli spodobał Ci się ten wpis, proszę go
lub poleć przez inne serwisy społecznościowe: dodajdo    
Łukasz Jarzembowski Łukasz Jarzembowski, autor bloga - od 2006 roku łudzi się, że będzie bogaty... ;-) ale nadal ciężko nad tym pracuje. Programuje, bloguje, i pozycjonuje, tworząc i promując swoje e-biznes­y. kontakt
 

Wpisy podobne do "Lista skarg i wniosków 2009"

    No related posts

3 komentarzy do “Lista skarg i wniosków 2009”

  1. Ile trwa przeniesienie domeny? | E-Biznes - warsztaty biznesu internetowego napisał:

    [...] Od 1 stycznia 2009 roku NASK obniżył hurtowe ceny przedłużenia domen, jednak nie wszyscy rejestratorzy domen zaktualizowali swoje [...]

  2. Uciekam z domenami… : Tomek w krainie partnerów napisał:

    [...] nawet nadzieję że obejdzie się bez formalności i kiedyś zejdą z cenami… Łukasz już pisał o tym na początku tego roku. Olali jednak sprawę i dalej ciągną swoje… czas więc na przenosiny [...]

  3. bibi88bibi napisał:

    O nie! Już piszę na temat dotyczący domen, dopiero teraz się o tym dowiedziałem. I kurdę, dwa dni temu przedłużyłem dwie domeny w nazwa.pl grr…

Skomentuj